2010年12月24日星期五

24/25..12.10

無法形容自己的心情
我不想做有異性沒人性的廢材
雖然過得無開心,不過終有陪到你們...
^^

而你,呵呵!!
終於明白你當時對我..
不過你忘記站我立場,我朋友睇我系點的人
而我,就會同你相反

我的心目中系男女平等!
我都會安排我的時間..
我都有私人空間!
你做的我的男友我一定會相信你..
不過你相反..

你抄返我同阿康的野來講,okkkkkkkkkkk~
講我愛阿康好多,以前麽也都聽塞他話..
對他就相反...
我承認!!不過,你還沒試過你愛人,比他愛你少的感覺...
幾辛苦!!!!!綁到!!!!!!!
如果你講我愛你少,依個系笑話!
我同自己講,我不會做一個狗!!!
活得快樂就好,毛逼自己!
人比人比死人!!!!

你想點?就點!!!

没有评论:

发表评论