2010年3月5日星期五

親戚系麼??

亲戚?!
你们的第一个感觉是什么?
现在,对我来説;是《自私》......

點解?
因為當某個最大的長輩有事!
他們得反應;
《一》炸唔知道甘得?'可能又要用錢'
《二》其中一個唔爽,反對!
《三》咩事都唔理,得過“”字!

現在終于有事,外公有多少失憶癥!
在安老院啦!

你們系唔系覺得好凄涼?甘老終要甘!
不過,毛變!
唔可以怪我媽!系我媽提出...
先頭,我一樣會反對!做么甘毛陰功!
做么之后,我會幫返我媽?!
因為,我有分析!知道我媽的苦聰!

點解,
舅父毛用咯!
大仔,唔系顧父母?!《唔系中國人的定義,女系嫁出去得嘛!!!!》
做么變做大女??!!你們答下我!《吾通,我媽收住左她gugu??我看來,毛o!!!》
吃用唔系仔卑?做么又我媽?!

開始,
有點唔甘愿!
我媽搵返來得唔系錢?!唔系辛苦?!
我媽平時開支大,還要和爸供我讀書!我的學費可以說貴過學院

現在,
外公又來一旦!以前就外婆!
外公又喜歡坐摩托坐上坐落!
萬一,有事!跌倒!又誰顧?
我媽媽唔細做?照顧外公夠啊!?

細舅父!終過死!唔想提添!
靠他等死!

阿姨?點廣叻...
毛分清,就不爽媽媽!點搞喔!
恨媽媽!《媽媽過日同我廣到好擊心》
做么?
講媽媽毛良心,丟外公去安老院!
講請人來照顧,你以為甘簡單?
吃用還要付多個!《毛忘記藥費》
費用很大叻!一個月毛RM1500都唔掂!
然后誰幫手顧,我又在宿舍!
大人唔系做工!

我不明白做么可以甘自私,外婆已經就例子了!
可是,
你們有霖過我媽媽的感受?
你們覺得很好?
她的角飾不好演~!!

仇人她做完,好人你們來當


没有评论:

发表评论