2010年9月5日星期日

我無知你想點!

其實我日日都霖,我做甘多也,系唔系多余??
觀眾們你們可以話卑我知毛...
其實我都無知算唔算終鐘意你?!
感覺次次都掛住你...
然后弄將多也卑你...
點搞~><''
其實我想同你做返朋友,我想用朋友的心去關心你...
不過,我無知你心霖麼?
如果你真的唔想同我做返朋友,斗得!
最多我當發一次美好的夢咯...
你卑我的感覺,好像在;逃避,驚死我吃左你甘!
依家我斗無知要卑你麼也反應好..
其實我無知你用麼也眼光來睇我,如果我在你心目中系甘差,甘算啦~
我廢事托衰你咯!
最多以后見到面,當唔識的咯..
挽點你依家斗做到甘樣..


斗無言~

没有评论:

发表评论